139 відгуків
+380 (93) 441-03-61
Каллісто – інтернет магазин одягу від виробника.

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

- Товар не був у використанні. - Збережено упаковку та товарний вигляд. - Виявлено недоліки які неможливо було виявити при отриманні товару поштою. Умови повернення коштів - Кошти будуть повернуті на зазначену Вами банківську картку або рахунок протягом 5 днів після отримання продавцем товару, якщо він відповідає умовам повернення товару. - Кошти повертаються лише за товар. Усі комісії, вартість доставки та зворотної доставки оплачує Покупець. Тому перевіряти товар слід при отриманні та за умови, якщо він не підходить – відмовлятися від його отримання. У такому разі доставку та зворотну доставку оплачує наша компанія навіть у разі повної передоплати. - Кошти повертаються на рахунок, з якого вони були оплачені, або на рахунок, який вкаже покупець, який бажає здійснити повернення товару. Плата доставки повернення або обміну – Якщо товар належної якості, але покупець хоче його повернути чи обміняти, він самостійно оплачує послуги транспортної компанії. - При виявленні браку продукції - послуги доставки ми оплачуємо самостійно. - Якщо Покупець отримав товар іншого розміру чи кольору, від якого він замовляв, оплату доставки повернення та доставки нового товару сплачує наша компанія Для оформлення повернення необхідно: 1) Добре упаковати товар у картонну коробку 2) Надіслати поштовою службою "Нова пошта" вказавши такі дані: - Одержувач: Посвистак Владлен Ігорович. - Адреса отримувача: м. Харків, відділення №86 - Телефон: +38 (098) 121-38-61. 3) Після відправки повідомити менеджеру магазину номер накладної за наступним номером телефону: +38 093 441 03 61 - можна телефонним дзвінком або повідомленням на вайбер/телеграм

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner